Set pračka + sušička

Jak reklamovat

Reklamace

 

Nejrychlejšího a nejjednoduššího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v záručním servisu. Jejich seznam naleznete na www.najdiservis.cz, v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listu, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.

 

V případě, že záruční servis nemůžete najít kontaktujte nás na emailu elektrometal@elektrometal.cz . Kontakt na servis pro Vás zajistíme nebo doporučíme jiný vhodný postup jak řešit Vaši reklamaci.

 

Reklamaci také můžete osobně předat na naší prodejně, kde s Vámi bude sepsán reklamační list nebo ji můžete zaslat na tutéž adresu poštou nebo přepravní službou. Před zasláním doporučujeme se o tomto kroku s námi dohodnout emailem elektrometal@elektrometal.cz .

 

Adresa naší výdejny:
Elektrometal servis
sro
Horovo náměstí 1
18000 Praha 8 - Libeň
 

 

Mějte na paměti, že řešení reklamace přes prodejce je bohužel zdlouhavější. Proto většinou vyřešení reklamace trvá mnohem déle, než když se obrátíte přímo na záruční servis.

 

Co dělat když je přijaté zboží poškozené
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a informujte nás.

 

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce (uplatnit reklamaci na skryté poškození – učinit zápis o škodě) a následně naši společnost.

 

Česká pošta: oznamte osobně do 2 dnů na pobočce pošty.
PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 606-9.
Gebrüder Weiss: oznamte do 1 pracovního dne na tel. 224 726 222.

 

Zboží bylo dodáno nekompletní
Kontaktujte nás prosím na emailu elektrometal@elektrometal.cz . Připojte číslo objednávky nebo faktury a popis co schází (v některých případech je vyžadováno i výrobní číslo zboží).

 

Jak postupovat při řešení reklamace se servisem
Kontaktujte autorizovaný servis a popište problém. Servis vám poskytne úplné a odborné informace, sdělí vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

 

V případě velkých spotřebičů nabízejí některé servisy výjezd svého technika přímo k vám, u malých spotřebičů je nutné doručit zboží do servisu osobně nebo poštou.

 

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit doklad prokazující koupi zboží (faktura/prodejka – stačí i kopie), případně záruční list, popis závady a vaše kontaktní údaje.

 

Pozor na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace a odstoupení
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
Pozor v případě, že nejste spotřebitel (nákup na IČ), není ze strany prodejce poskytována součinnost při řešení reklamací. V případě závady, doporučujeme firmám se obracet přímo na záruční servis.

 

V případě odstoupení Vám peníze pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na naší prodejně (dle dohody) a to nejpozději do 14ti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

 


 Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

 

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (internetové připojení, telefonní hovory, aj.) si hradí kupující sám.

 

  


 

V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte, všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našich služeb. (kontakty)

 

 

 

 


zpět